« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

3. Sprawozdanie Wójta Gminy z działalności w okresie między sesjami oraz sprawozdanie z uchwał Rady Gminy z poprzedniej sesji.

4. Sprawozdanie Komisji Rady Gminy Wizna z działalności między sesjami.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

9. Podjęcie uchwały w sprawie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Wizna i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na obszarze gminy Wizna

10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi odbieranymi z terenu nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe, położonych na terenie Gminy Wizna.

11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek w podatku od nieruchomości.

12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli przedszkoli i innych placówek przedszkolnych pracujących z grupami obejmującymi dzieci 6-letnie i dzieci młodsze.

13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia w drodze regulaminu wysokości stawek i szczegółowych warunków przyznawania dodatków do wynagrodzenia oraz zasad obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe oraz za godziny doraźnych zastępstw nauczycielom szkół , dla których organem prowadzącym jest Gmina Wizna.

14. Przedstawienie opinii Prezesa Sądu Rejonowego w Łomży dotyczącej potrzeb w zakresie wykonywania pracy przez skazanych oraz informacji o podmiotach, w których będzie wykonywana kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie – użyteczna.

15. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników do Sądu Rejonowego w Łomży do orzekania w latach 2020-2023.

a) przyjęcie Regulaminu głosowania przy wyborze ławników do Sądu Rejonowego w Łomży,

b) zapoznanie z opinią zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników,

c) powołanie Komisji Skrutacyjnej w celu wyboru ławników

d) przeprowadzenie tajnego głosowania w sprawie wyboru ławników i przedstawienie wyników głosowania przez Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej,

16. Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych

a) wystąpienie Wójta,

b) wystąpienie Przewodniczącej Rady.

17. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

18. Wolne wnioski i zapytania.

19. Zamknięcie obrad

« Powrót do strony głównej